»Po našem mnenju tehnološki velikan ne rešuje temeljnega problema, da uporabnikom Facebooka in Instagrama ni ponujena poštena izbira, ter neprepričljivo trdi, da izpolnjuje evropsko zakonodajo, medtem ko uporabnike še vedno usmerja k svojemu sistemu oglaševanja na podlagi njihovega vedenja.«
»Pomembno je, da nadzorni organi za varstvo potrošnikov in pristojni organi za varstvo osebnih podatkov ter Evropska komisija hitro proučijo najnovejšo politiko Mete in po potrebi sprejmejo takojšnje in učinkovite ukrepe za varstvo potrošnikov.«
»Spletni svet prinaša nove izzive za varstvo potrošnikov in ne sme biti prostor, kjer podjetja kršijo pravila za povečanje dobička.«
»Podjetja s premijskimi valutami v igrah namensko zavajajo potrošnike, še posebej mlade.«
»Podjetja se dobro zavedajo njihove ranljivosti in uporabljajo trike, da mlajše potrošnike zvabijo v večjo porabo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju